IKT

Just_Nilsen
22.11.2018 kl 23:17 2540

Yepp, Vikingen. Noen har baller og liten kurtasje. For meg koster hver handel 95 og da er det ganskie mye prosneter på slike kjøp som vi sp i dag.

Jeg vet ikke hva jeg liker. Omsetning, men noen som skal ut eller stillstand vi trolig nå komer til å se en tid.

Etter Collins bergninger som ikke er vanskelige nærmer Holmen seg en meldegrense. Så tror jeg egentlig ikke at det betyr noe. Men denne aksjonæren øker har jeg respekt av. For en inngang på det siste spør du meg.

Så vil ikke jeg kritisere de som selger. Kanskje dumt i våre snart litt blinde øyne her på strengen, men vi vet ikke.

Noen kjøper kursen opp med litt og noen prøver å lokke ned.
Det spillet skjønner jeg ikke.

S&C fyr farao, jeg ser nå ofte tomme betjente kasser fordi folk vil scanne selv!! Ledig kasse, no doubt. Rett ti8l den. Det går raskere, men spesielt unge liker å gjøre selv. Nå må bar kassene til SP velges spå de får hele linjen og ikke bare software og deler av harwaren til leverandøren som er størst til nå. Kjøpe selskapet som sliter på børskursmessig?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.