IKT

23.11.2018 kl 09:00 2507

Takk for gode innlegg begge to, Just og Viking. "Så vil ikke jeg kritisere de som selger." Men, det kan jeg love deg at jeg gjør. :) Vi vet at det står en robot å jobber i Strong og lurer ut, rister ut aksjer. Legger seg på lavere salg på mikrosekundet etter at det har gått en post. Trekker salg raskere enn du rekker å blunke. Jeg synes det er uredelig spill rett og slett. Og, så har vi ham som kjøpte på 14-15 og måker ut på 8,52. Det er jo vilt. Hva har endret seg for selskapet siden han kjøpte? Det har jo endelig begynt å vise vekst og det satses på fremtiden. Salgsfremstøt som Road Runners og neste år har Strong 30 mill ekstra å bruke på salg og markedsføring. Hvilken bedømming ligger bak salget? Joda, det er lov å kritisere Just, når jeg mener at dette er hoderystende å se på.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.