Handel

Knusle
15.11.2020 kl 10:06 5282

Var på xxl i SKI i går, bra med folk, og to lengre køer til kassa i finværet, så folk handler enn så lenge.
MEN, mine personlige betraktninger rundt bedriften er at de har for mye varer av lavere kvalitet, for lite egne norske merker.
Bedre med færre og bedre varer.
Har kjøpt mye utstyr hos xxl i mange år, har sett utvikling jeg absolutt ikke liker, men håper det snur. Kvalitet på relativt dyre sko feks, er dårlig. Bedre å betale 30% mer for kvalitet og ha de 3 sesonger i stedet for å kjøpe nye sko 3 ganger i sesongen. (bare et eksempel)
CORONA raserer nå i høyt tempo en rekke bedrifter, takket være hodeløse "tiltak" og jeg er redd politikere, og saueflokk ikke forstår hva som skjer.
Den "nye" normalen som politikerne antyder stadig vekk er jeg veldig nysgjerrig på hva dreier seg om.
Redigert 21.01.2021 kl 06:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.