Olje

Solan Gundersen
23.11.2018 kl 10:43 4614

Mr Bond, takk for oppsummeringene av fakta, selv om du setter ting på spissen og er til tider vel ironisk er det fakta/selskapets meldinger og utvikling du tolker. Dere andre skjerpings! maka til «maktspråk» og usaklige karakteristikker «Pisset, Oppgulp, Dritten, Psykisk syk etc» dere bruker som svar/bortforklaringer (sjekk selv). At Mr. Bond tar feil og at deres tolkning er den eneste rette og at synsingen til Ransen er demontering av argumentasjon til Mr. Bond er deres eneste kritiske innspill bidra ikke til et bra forum. Får en følelse at noen av dere jobber for selskapet og blir snurt/såret/krenket når noen er kritiske og må ta igjen the Trump way. Sitter selv enda, men må dessverre si jeg ikke blir overasket om det kommer noen kreative unnskyldninger om at det ikke blir noe boring før jul, jeg er ingen idiot kun litt lei og håper jeg tar feil. Tiden vil vise , hvis dere andre alt vet svaret så er det ulovlig innsideinformasjon. Vær gjerne uenig , kom med mot argumenter ikke sleng dritt.
Redigert 23.11.2018 kl 10:54

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.