Farma

Londonmannen
15.11.2020 kl 20:02 10406

Mulig det må skje et slags under dersom kursen skal gå i kr 500,- på tre år. Men det har vel skjedd større under i aksjemarkedet at en aksje har steget med 694% i løpet av 3 år. Selv har jeg hatt gleden å være med på en oppgang på vel 5000% fra juli til januar året etter. Og den oppturen var kun basert på luft! AZT har langt mer enn luft å slå i bordet med.
Men skal det skje så må mye gå AZT sin vei. Men når ledelsen går hen og utvider produksjonskapasiteten med 10-100x så er det noe som sier meg at ledelsen ser en langt lysere fremtid for AZT enn det mange av aksjonærene synes.

Uansett, svaret har vi ikke før om tre år, trur eg. I mellomtiden får den enkelte gjøre sine valg. Føler meg selv rimelig sikker på at kursen skal betydelig opp fra dagens nivå gjennom 2021. Så får vi se hvilke tegn som vi får gjennom de kommende 12 månedene. Lykke til!
Redigert 21.01.2021 kl 05:21

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.