Farma

bj111
15.11.2020 kl 21:09 9911

Er kanskje mer nøktern i anslag og forventninger. Jeg regner med de skalerer opp av en grunn. Men etter hva jeg har skjønt om enzymer er ikke dette noe som krever enormt med plass for å produsere. De ferdige produktene tar iallefall ikke mye plass. Det kan sikkert du si noe mer om? Jeg tror ikke mange vet hva slags produkter det er er snakk om for så en snakket om litervis med enzymer. Etter det jeg har skjønt er det snakk om gram, ikke hekto eller kilo.
Antar derfor at det er en relativt liten investering å øke produksjonen av SAN.

Det er selvsagt godt mulig at du skulle få rett og det ville da glede meg enormt.Du er i så tilfelle tidlig ute med å treffe på det. Jeg så hva Jethro sa på Redeye presentasjonen og merket meg at han uttalte at de kjenner det fremtidige behov så der har du i og for seg en form for backing for ditt anslag.

Jeg forholder meg til den gitte guidingen på 25% inntil de endrer den. De har gjort den til skamme i år men det er spesielle tider og det kan slå flere veier i tiden som kommer. Ser frem til Q4 resultatet og ikke minst presentasjonen.
Redigert 21.01.2021 kl 05:21

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.