Handel

thomasb
16.11.2020 kl 09:48 4101

Det er bare å kjøpe. Selv har jeg tatt en del ekstra nå under 21. Tror neppe det blir mye billigere enn det er nå. Følger salgstall fra noen retailkjeder fra uke til uke. Var litt spent på hvordan sosial nedstengning ville påvirke storoslo. Det har faktisk gitt en ekstra boost på toppen av "normalt gode korona-tall". Det kan virke litt roligere ute på sentre og i butikker, men forskjellen er at folk er der med en plan - noe skal kjøpes. Å henge på senteret er ikke like aktuelt nå som før - men de som er der er der for å handle. Oktober ble kjempebra, november blir minst like bra og alle forventer nå en julehandel som vil slå alle rekorder. Lytter man til vaksineekspertene vil (dessverre) smittevernreguleringene måtte virke kanskje ut hele 21. Jeg er ikke glad for det - men det garanterer XXL et meget godt 2021. Jeg må si jeg er overrasket over at XXL har såpass mange aksjonærer som er villig til å selge under 25. Men det ble jo en form for folkeaksje tidlig i Koronatiden og det er kanskje grunnen til at en del har nerver?
Redigert 21.01.2021 kl 06:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.