Farma

SomSa
23.11.2018 kl 13:25 1181

Du har det rett Londonmannen, ledelsen vil ha høyere kurs. Studiene har forsinket og TRVX trenger penger og jeg tviler på at resultatet fra Oncos-102 fra den nye vaksineregimet er klar 1H 2020. Dersom vi er heldige vil komme 2H 2020 eller 1H 2021. Jeg påstår dette basert på hvor langt tid har Soug og TRVX brukt å godkjenne ulike studier og rekruttere pasienter. Jeg spekulerer at Tarovax´s hensikt med å arrangere 2 foredrag om TG1 og ONCOS-102 og invitere utenlandske eksperter for å holde presentasjonene var å pumpe opp aksjen og deretter gjennomføre en emisjon. Dette hjalp ikke og de måtte henvende seg til betalingstjenesten Edison.
Targovax og Soug er in deep shit. Targovax kan reddes dersom det ikke blir ytterligere forsinkelser på de kommene data i 2019 og disse blir fantastisk bra. Soug er så geni at han vil også skape usikkerhet om disse.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.