IKT

24.11.2018 kl 09:49 2094

Ja, G, det legger seg bare på en liste over unnskyldninger for hvorfor aksjekursen er der den er nå. Eneste leverandør til Sberbank, da konkurrentene ikke holder mål. Skrekk og gru, må løpe å selge mandag den dag. ;)
Edit: må heller ikke glemme at det var en eneste russerordre som bidro til en krone i ekstra utbytte. 1,5 krone i utbytte i 2016 og utsiktene er nå bedre? Jeg tror Holmen har økt ytterligere og med litt dårlig husk og tar det på sparket: jeg tror kanskje de da er forbi Strømstangen og nærmer seg 10% flaggegrense. Trikkeren kan oppdatere oss på mandag hvor nære de er? Der har du forøvrig de aksjene som "mangler". Årsaken er at det er forskjellig "oppgjørstid" mellom huset som solgte og de som kjøpte. Jeg har undersøkt og siden det var Holmen sist gang, så er det kanskje de også denne gangen?
Redigert 24.11.2018 kl 12:53

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.