Offshore

coccoman
18.11.2020 kl 14:09 2483

Gratulerer med dagen medaksjonærer! Dette fortjener vi etter laaang tids ørkenvandring der markedet har priset selskapet som skrap. Bokførte verdier til 1,60 har man kunnet kjøpe til under 70 øre. I dag er prisen satt til 90 øre. Vi som har kan selge aksjer til 90 øre. Eller til 88 på børsen ...

Hva skjer så med de 30 mill aksjene. De slettes. Når 5% av de mest omsettelige akjene slettes stiger fort børførte verdier per aksje til 1,70. Dermed kan en heretter kjøpe 1,70 til under 90 øre ...... elller tror dere egentlig det? Tror dere at salgsviljen vil være den samme og at ørkenvandringen som Long forutser vil fortsette i tiden som kommer?

Jeg tror ikke det. Jeg tror ikke mange vil selge 1,70 akjser for under krona etter melding om at sletting av aksjer er gjennomført. Det gambler jeg på! Jeg ser krona!

Lykke til sdsd-gamblere.

Redigert 21.01.2021 kl 05:07

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.