Shipping

Empire
25.11.2018 kl 11:48 5687

Ja, lng hadde vært fint. Husker jeg håpet at SFL skulle være med å finansiere nybyggene til Flex. Det har ikke skjedd så langt, men det gjenstår fortsatt noen kroner som må hentes for Flex sin del, så det toget har ikke gått helt enda. Sale-lease back er en annen mulighet, men jeg tror Flex vil hente resten av finansieringen som lån. Jeg tror heller ikke de vil ha noen nevneverdige problemer med bankene når man ser på siste tids slutninger.

Håper ikke det var Golden du solgte Surik. Jeg har kjøpt i 2 uker nå og på Fredag kom den første impulsen på at noe er i endring. Det blir nok ikke de (sinnsyke) ratene som flere har trodd på, men SFL har som kjent sikret seg mot nedside risikoen i ratene og samtidig får en del av oppsiden. Golden har også sikret seg på nedsiden og Vartdal fremstår som en meget god leder.

Er også olje bull igjen, etter en lengre periode på sidelinjen. Sitter blant annet med litt seadrill. Drillen er kanskje litt gambling nå før resultat 27. November, men fallet siste tiden har vel kanskje vært litt i overkant?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.