Shipping

Surik
25.11.2018 kl 20:41 5819

Nei, Golden tenker jeg å sitte med en stund. Det var Höegh LNG som fikk fyken. En feilslått investering som jeg skulle kvittet meg med for lenge siden. Typisk er det vel at de overrasker positivt nå til uka og aksjen får seg et løft men nå er det for sent for min del.
Synes også det har gått altfor hardt ut over riggaksjene de siste ukene, Seadrill er vel nesten halvert siden toppen i oktober. Jeg er ikke inne der for tiden, men har noen andre riggaksjer som også har fått juling. Oljeprisfallet de siste ukene har ikke endret min innstilling til rigg på lengre sikt (tviler på at det endrer leteplanene til oljeselskapene heller) og jeg blir sittende, kommer heller til å øke beholdningen fremfor å selge.
Forøvrig satser jeg også på en rekyl i olja igjen og sikret meg for første gang litt Aker BP helt på tampen av fredagshandelen, blir interessant å se hvordan forestillingen med Trump, Saudi-Arabia og OPEC i hovedrollene utspiller seg de neste ukene.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.