Farma

bj111
20.11.2020 kl 17:21 2664

Helt enig i det. Noen trekker TA til det ekstreme og det blir bare tullete er min mening. Men for AZT sin del peker det fundamentale oppover og særlig om man ser litt lengre frem. Det begrenser og nedside. Når det kommer til det kortsiktige så har moderat bruk av TA vist seg å stemme ganske så godt. Derfor tenker jeg at når en mener det er på tide å se etter en exit så er TA et godt instrument. Gjelder selvsagt og for de som ser etter en inngang.

Hadde jeg hatt anledning i dag så hadde jeg solgt en liten post jeg har som trade på 76, den hadde jeg nok kjøpt tilbake mot slutten av dagen i dag selv om TA kan indikere videre nedgang mot SMA50. Grunnen til at jeg ikke hadde ventet på SMA50 er presentasjonen Jethro nylig hadde der jeg syntes han fremsto som svært optimistisk. Kinesisk hjemmeside, LAMP tester på markedet, Reithera nærmer seg fase2. Ligger en del fundamentale ting som gjør at jeg ville sett på det som for risikabelt å følge en TA lenger ned. Men det er min vurdering og andre gjør sin.
Jeg kunne jo selvsagt bestemt meg for å slavisk bruke TA på en mindre post men har ikke tatt en slik beslutning.
Kanskje gjør jeg det i et case med noen av pengene den dagen AZT er på alles lepper og alle skal ha eller at det blir kjøpt opp. Enn så lenge er dette et forholdsvis anonymt vekst case som leverer godt.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.