Farma

gunlove
21.11.2020 kl 00:06 4120

Jeg har blitt veldig klar over diabetes/sencell delen i Life. De har fått ufortjent mye tyn, ting som for meg virker helt ute av deres kontroll og som er blåst opp på et nivå som jeg og vel flere andre tenker sitt om. Tråd som ble slettet og negger som forsvant. Masse aksjer ble tilgjengelig for en latterlig lav pris og noen kjøpte og tjente på usikkerheten som ble skapt. Det skrives at 'forum påvirker ikke kurs', er det noen som tror det er tilfelle i så volatile selskap når det nærmest skapes panikk? Selvsagt blir kurs påvirket når mange nok er villig til å selge i panikkmodus.

Vel, jeg kjøpte for covid testen, men er blitt bergtatt av sencell delen. Mitt fokus ligger der nå så får testen bli en stor bonus. Jeg tror begge deler er svært realistisk og se hvordan styret ser ut nå, ser dette ut som et selskap på defansiven? Solgte ingenting under panikkmodus som ble skapt, bevist tror jeg. Erfaring tilskriver jeg det, hadde jeg vært nybegynner hadde jeg trolig solgt. Dette kan virkelig begynne nå, meldingen som ble sendt ut og bekreftelsen av det nye styret. Jeg liker det.
Redigert 21.01.2021 kl 04:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.