Grønne aksjer

MorganKane
21.11.2020 kl 10:38 2571

Hehe,

Nemi, samme gamle Nemi. Helt fanatisk imot alt som har med rec å gjøre. Skulle tro du hadde lært litt etter oppturen, eller skal jeg si nedturen, siden i sommer:-)

Ett fett. REC har endelig kommet ut fra den lille usikkerheten som var. Med Biden som president blir det endelig fortgang i sakene. Butte er en fantastisk fabrikk som etter en del invisteringer (som er inkludert i slide 32 i q3 presentasjonen) vil kontantstrømmen herifra øke betydelig. Og denne alene sammen med cash forsvarer lett dagens kurs. Men vår våte drøm er iferd med å gå i oppfyllelse. ML er på vei opp fra dvalen. Allerede, as we speak, arbeides det tett med BÅDE Group 14 og violet power om dette. Mye, svært mye kommer til å skje i 2021. Som Meyer nylig sa, i forhold til Aker Wind, så må man inn før første spadetak tas. Når første spadetak tas har sannsynligvis REC allerede 3-4 doblet seg.

Jeg vil minne om denne artikkelen. Riktignok fra oktober, men jeg tror ikke folk skjønner hvor heftig denne egentlig er. 2025 snakker vi altså om fullskala produksjon (og kanskje utvidelser) som lett forsvarer en 10 dobling av kursen. Det er åpenbart at REC med 100% (og ikke 75%) produksjon vil ha ebitda på 2 milliarder kroner og deemed lett forsvare en markedspris på 30 milliarder når NEL med negativ ebitda allerede gjør det i dag. Faktisk så forsvarer det en tidobling så raskt man får den første produksjonen igang og ser at dette fungerer. Dvs i 2022-2023. Egentlig allerede nå da veien til full produksjon ligger der, klar som dagen. Og da har jeg ikke inkludert Yulin som egentlig har det samme potensialet. Verden trenger helt sinnsyke mengder batterier. Til alt.

Så bare fortsett å spy utover edder og galle Nemis, men vær klar over at etterhvert som planene går fremover virker du bare dummere og dummere. Blir spennende å se når dette går opp for deg og det plutselig blir stille. God helg👍

https://columbiabasinherald.com/news/2020/oct/19/company-hopes-revolutionize-how-batteries-work/
Redigert 21.01.2021 kl 06:28

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.