Olje

bergsmofs
26.11.2018 kl 13:46 10122

Du ser meg ut som en Gak. Jeg Eide en del aksjer NPR rettssaken ble tapt i Paris. Men beholdt aksjen. Gamblerens i meg sa at jeg skulle sitte med tapet. Så skjedde positive ting å ny ledelse. Jeg kjøpte derfor mye når aksjen var i ferd med å gå under, før ny ledelse. Masse i intervallen fra 1,14 - til 1;70. Deretter i perioden den var mellom 1,80 - 2,40 å så litt som i senere tid hat dratt opp mitt snitt fra 2,57 til dagens. Tro hva du vil, men kall meg ikke for en løgner. At du har kjøpt når den var på topp, er ikke mitt problem. Jeg har aldri hauset aksjen, å aldri anbefalt noen å gamble sine penger bort. Jeg har derimot sagt at det er risiko å eie IOX.
Men jeg er fornøyd med lavt snitt, positiv til aksjen å at ledelsen jobber for å realisere verdiene i LLA 47. Så vennligst ikke kom med lorten til meg. Bitterhet er en farlig fiende.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.