Grønne aksjer

Nasdaq Kompis
22.11.2020 kl 08:30 2033

Grunnen til at aksjen ikke har gått over 3,5 før nå er at en og samme selger har ligget og pumpet ut aksjer som lå skjult på samme kurs i 4 uker uten å justere opp salgsprisen på tross av økt interesse og volum i aksjen. Oppgangen på fredag tar sånn sett igjen noe av «etterslepet» og var forventet i mine øyne. Oppgangen kan fort fortsette de neste dagene nå som den nevnte selgeren tilsynelatende har tømt seg. Når det gjelder skeptikerne som eksisterer og alltid vil eksistere, tar jeg som aksjonær det med ro. Det bare forlenger perioden hvor nye aksjonærer stadig skal inn etter å ha blirt overbevist om at de vil få dette til. Tiden vil vise hva slags selskap dette blir og jeg gleder meg til alt vi har i vente.
Redigert i dag kl 03:09

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.