Farma

Londonmannen
27.11.2018 kl 08:12 1916

Akkurat det må du jo få lov til å tro. Men det kan jo være greit å samtidig ha et øye for hvor mye PHO er verdt på dagens kurser, samt ta dere tid til å se på hva som har skjedd i selskapet siste halvannet året, hvordan inntektsgrunnlaget har endret seg og hvordan BLCC teknologien blir tattt imot av behandlere og pasienter i USA. Mulig du da kan få et noe bedre vurderingsgrunnlag for hvorvidt det er selskapet eller markedsaktørene som er årsak til at kursen ligger der den ligger.

Samtidig må jeg bare få si at dersom kursen mot formodning skulle komme ned til de nivåene du nevner, så er det ikke meg imot. Men jeg antar det er langt flere enn meg som mener at de kursnivåene du der nevner er en illusorisk drøm og som kun vil kunne skje om markedsaktørene, samt dem som i dag sitter med PHO aksjer er fullstendig lamme i bakhodet. Tror du det? Det er jo lov til å håpe. Men da råder jeg deg til følgende eksperiment; drit i ene hånden og håp i andre og se hvilke hånd du har mest i.

Ønsker deg en riktig god børsdag, tigeren.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.