IKT

27.11.2018 kl 11:02 2873

nima: noen av de smarteste personene jeg noensinne har møtt er aksjonærer i Strong. Kan gjenta til det kjedsommelige: Holmen har kjøpt. Jeg har faktisk jobbet med han andre Braathen arvingen, så jeg vet hva de gutta her er gode for. De kjøper da ikke aksjer i Strong for to-sifret antall millioner uten at de vet hva de gjør? Penger som er låst.
Snakk med folk og vær nysgjerrig så får du vite og blir bekledd. Jeg tviler sterkt på at de som selger i dag egentlig har så god informasjon om ståa i Strong? Har de spurt? Har de vært nysgjerrig? Nå går jeg ganske høyt ut, og selvfølgelig kan både jeg og for eksempel Holmen ta feil, men vet du hva? Jeg tror på fremtiden, produktene og folkene i Strong. Jeg har møtt de og snakket med de og stilt kritiske spørsmål.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.