IKT

Grantchester
27.11.2018 kl 11:30 2826

Takk, Collin. Så de økte marginene skal pumpes inn i styremedlemenes lommer og aksjekursen forblir begredelig ? Kanskje slik det jobbes i Russland, men jeg har ikke sans for den type forretningsmodell. Jeg skrev "ceteris paribus" eller har du gjemt samfunnsøkonomileksene dine ? Når det gjelder de NOK 30 M i kostnadskutt, så håper jeg virkelig at ikke produktutviklingen og produksjonsapparatet berøres negativt. Kutter man der, ja da kan vi si "au revoir" til mulige aksjekursøkninger i fremtiden. Økningen i styremedlemenes honorarer er umusikalsk, gjentar jeg. Forresten, jeg er en av de som har vært mest positive når det gjelder mulighetene for STRONGs produkter. En annen sak er individene bak selskapet.
Redigert 27.11.2018 kl 11:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.