IKT

27.11.2018 kl 11:54 2796

G: du også bør adressere det du tar opp her, der det hører hjemme. Folkens: snakk med folk, ikke om. Jeg er russervennlig, ja. Ikke er jeg styrt av media her hjemme som har en tendens til å styre over i negativ retning. Bestefaren min satt i konsentrasjonsleir med russere og de delte av det lille de hadde. Jeg har hatt russiske venner og har lært å ikke være ensidig i denne saken. Selvfølgelig er det kritikkverdige forhold, korrupsjon med mere, men Russlands største bank korrupt? Vanskelig kunde? Jeg vil nå ikke velge bort Russland, men vi er ikke avhengige av de heller. Sikkert en hel haug med konkurrenter til Strong som ikke vil selge inn i Russland i det hele tatt? Individene bak Strong er hel ved i mine øyne. Vi får møtes på neste Q, så kan vi ta samtalen da. Håper virkelig kritiske røster kommer til. Still spørsmål folkens.

Edit: styrehonoraret i Strong er ikke hinsides og vi bør være konkurransedyktig så vi kan få inn de beste folka fremover? Jeg var kritisk til en så stor økning, men har fallt ned på at det var riktig. Samtidig er det noen som har styre som jobb, altså ikke annen inntekt. Styrejobben i Strong er mer omfattende enn mange andre selskaper også. Det er rett og slett mer jobb.
Jeg tenker dette har alt med kursnedgangen å gjøre, og lite med selskapet å gjøre. Hadde kursen vært 15 nå, hadde ikke dette vært en samtale overhode tenker jeg. Man bør ikke sitte å eie aksjer i et selskap man stort sett er kritisk til og i alle fall ikke om man ikke har trua?
Redigert 27.11.2018 kl 13:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.