Offshore

rosgun
26.11.2020 kl 10:48 3315

Ser ut som du får rett. Vet ikke hvilke intensjoner du har, men regner med at du er på handletur. Selvom du snakker liksom engelsk så lurer du ikke noen her:):).

Regner med at du ikke gidder å advare noen mot at den skal gå lavere. Hva er baktanken din egentlig ? Noe må det være liksom.

Min er å tjene mest mulig penger noe jeg ikke legger skjul på, men er din intensjon å advare andre og ikke dra nytte av det du vet selv på en måte. Da har du vel andre aksjer å snakke om også. En baktanke har du og jeg tipper det er for at du skal få billigst inngang selv for alle idioter skjønner jo og kan lese tegnene i rigg markedet ??:):)

...det er stigende... og kapasitet er 50% utleid allerede. .....for 2021 (fra 16 % i Q3).
Den har ligget mange måneder i 0.8 øre. Mao kan du dele 50/16=3,125.
Deretter gange 3,125x0,8=2,5 kr.

Kurs i dag skal ligge på 2,5 kr ikke på forventninger med sånn status er pr idag 26.11.2020.
Hva forventinger er er ikke priset inn i hele tatt. En kurs på 3 er jo ikke å ta i på noen som helst måte....

Blir alt leid ut er kurs minimum kr 5,- ila 2021 da det baserer seg på faktiske tall. I tillegg bygges to nye "doninger" som bør prises inn til en forventing om full kapasitet ila 2021-22. Da snakker vi 7-8 kr.....
Redigert 21.01.2021 kl 08:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.