Industri

Hammers
26.11.2020 kl 18:36 4641

For 2 dager siden skrev jeg noe slik som; "Badin virket solbrun og frisk" under opptredenen på Fearnleykonferansen 2020.
Hadde han vært i Indonesia - eller var det i Spania - lurte jeg på!

Etter alle solemerker var det Spania han kom fra - HVIS han i det hele tatt hadde vært på reisefot.
Fordi jeg tipper at det har vært en viss forutgående aktivitet før REPSOL i dag presenterte sin strategiplan for de neste 5 år.
I dag ble ETIA's unike kompetanse innen området karbonfangst nevnt spesielt av Repsoldirektøren Jaime Martin Juez;
Repsol ‘s Executive Director Jaime Martin Juez views using the strategic partnership agreement with ETIA - Ecotechnologies as an example, is fully supported by the entire Vow ASA team. Together, we will make a powerful change.

via "oversetter";
Repsol – Administrerende direktør Jaime Martin Juez ser at bruk av den strategiske ETIA - Ecotechnologies partnerskapsavtalen som eksempel støttes fullt ut av hele Vow ASA teamet. Sammen vil vi gjøre en kraftig endring.

Joda, VOW er absolutt med på den satsingen REPSOL har satt seg som mål!
Selskapet skal benytte ulike typer med karbonfangst - inkl ETIAs.
Sistnevnte fører ikke bare til nullutslipp, men kan også gi et NEGATIVT karbonavtrykk.

Egentlig håper jeg at VOW etter hvert kommer med noe offisielt om saken.
Enten som børsmelding eller som et oppklarende innlegg på deres hjemmeside.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 06:22

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.