Offshore

rosgun
28.11.2020 kl 08:32 2274

Konklusjonen min er iallefall at 2021 blir et mega boost for aksjekursen og jeg velger å sitte long. Det kunne vært fristende å kaste seg på de grønne aksjene som nå går 20-300% på kort tid, men jeg er helt overbevist om at potensialet i PRS er størst av alle aksjer i 2021 og legger denne i skuffen i påvente av nyheter om flere bestillinger(2-4 til for 2021 og det er nær full kapasitetsutnyttelse) , en nyhet om fusjon eller nytt forsøk på dette, evt nye markeder som nevnt tidligere. Kan det være et potensiale for havvind ? Andre maritime "grønne" behov ? Trygge hoteller i forbindelse med pandemier ? En god nyhet om lånebetingelser ? Støtte fra norske myndigheter ? Fint hvis noen andre kreative vil si sin mening og mulige fremtidsutsikter for PRS. Har akkurat sendt dem en mail også om at de burde snu seg rundt og tenke litt mer kreativt for utnyttelse og se fremover etter nye spennende muligheter...... For det jeg vet har de noe på gang, men for sikkerhetsskyld.... Se på Seabird- plutselig var de også grønne, samme med saga tankers(pure), PGS er 10% grønne osv osv.... Når kommer PRS med nyheten og kan de konvertere også i det grønne skifte.... Jeg tenker boliger til havs burde kunne brukes til mye annet enn oljerelaterte markeder også..... Hvor vanskelig kan det være ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:46

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.