IKT

Just_Nilsen
28.11.2018 kl 22:14 3129

Yepp,

Collin, du vet jeg driter i kurs om utbyttet ligger inntakt og jeg ser det gode stabeidet som blir utført. Det er bere høyere yield om man ser cet sli.

Jeg ønsker et kursløft ved Q4. Noe med egentro å gjøre. Det er hardt å sitte på et papir som faller på en stigende børs. Vel, minikorreksjon, eller medi eller blir det en stor. Der føler jeg STRONG er sterk.

Jeg bor i Oslo, SC er hot! COOP Ullevål går nå for 80% for løsningen. Jeg tror det er en annen aktør enn ITAB. Her må SP sin løsning sette inn et støt. Kjøpe opp svensken i ITAB eller et eller annet. Det var et nytt navn jeg så der på Ullevål, men turde ikke gå nærme nok fremfor å sjekke hvem.

Her kan vinneren ta det meste i lokalmarkedet! Dette må SP demme opp for!

ps, jeg bruker nå løsningen om ikke det er ledig kasse. Kassaen er raskest om det ikke er kø, men der i SC er det bare sine egne ferdigheter som gjelder.

SC og C&C, Fy farao. Norges gruppen. Ta innersvingen på COOP her.

Jeg tror altså SP er et selskap for fremtiden! Bare så det sagt og jeg er merket av det i det jeg skriver.

Redigert 28.11.2018 kl 22:20

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.