IKT

Grantchester
29.11.2018 kl 07:16 3198

Collin, apropos din kommentar når det gjelder å konfrontere ledelsen i STRONG direkte ansikt til ansikt med kritikk/spørsmål eller vi en nå vil kalle det, så vet du godt at jeg befinner meg i utlandet og ikke har hatt anledning til å stille på noen møter de siste månedene. Du vet også at jeg var en av de som stilte flest spørsmål på Rælingen-treffet. Det du ikke vet er at jeg har skrev til den nye CEOen en stund etter Rælingen-møte og at jeg ikke fikk svar tilbake fra CEO men fra en annen i ledelsen. På et mer teknisk spørsmål til en teknisk person fikk jeg skriftlig svar etter purring mange dager etter det ble stilt. Jeg er uredd for å stille spørsmål. Når det gjelder dine personlige Russland-erfaringer så er de vel lite relevante/interessante i det store investor-bildet, dvs. hvordan investorer ser på Russland og alt som er koblet til landet. Her en graf for EUR/RUB - trenden ser ikke bra ut.
Redigert 29.11.2018 kl 07:24

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.