Grønne aksjer

Sirius1
01.12.2020 kl 09:58 12352

Minner alle sammen på (spesielt ferske i aksjemarkedet), at man er helt nødt til å se alle råd og ikke minst spontane innlegg om hvilken vei kursen skal gå i lys av hvilket perspektiv man har. Jeg snakker også av egen erfaring. Et godt eksempel er når det er frykt for kursnedgang og mange snakker om å selge fordi man har nådd toppen for denne gang. Husk i det tilfelle å se hvor langt tidsperspektiv man ser for seg å ha. Er man en kortsiktig trader som skal kjøpe/selge på alle opp/ned-turer? Eller har man lagt en plan om å sitte på aksjene i lengre tid som måneder og år? Hvis det sistnevnte, så IKKE få panikk eller la deg styre for mye av traderes innlegg om kortsiktige kursendringer. Dette er ikke kritikk til kortsiktige og tradere som snakker om kurs dag for dag. Dette er bare et råd til de som er langsiktige og som kanskje ikke har mye erfaring, at de må være OBS på hva de handler på av innspill og innlegg fra andre.
Selv er jeg langsiktig. Men jeg synes det er spennende og lærerikt å følge med på innlegg fra dere andre her. Man lærer noe nytt hele tiden! :-)
Ønsker alle en fin dag!
Redigert 21.01.2021 kl 07:38

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.