IKT

Landmannen
30.11.2018 kl 09:47 6654

Jeg kan ikke si annet enn at det ser fornuftig ut med oppkjøp i nærheten av den eksisterende fabrikken, og at kontraktsdetaljene så bra ut (se https://kitron.com/investors#stock-market-announcements for videre lesing). Jeg er noe uenig i at kursen er latterlig - for meg ser det ut som noen driver relativt grundig kurspleie og sørger for at kursutviklingen holder seg på den smale sti, etter at kursen var noe grensesprengende her tidligere i år med dobbeltopp over 10. Det som går kjapt opp har en stygg tendens til å gå kjapt ned igjen... Dobling på 4 måneder og annet som har vært skrevet om Kitron anser jeg for å være vel optimistisk - jeg er fornøyd om vi har lagt 8-tallet bak oss for godt når gåsesteken skal fortæres på julaften.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.