Shipping

Muggost
04.12.2020 kl 10:08 1532

Da spørs det om ikke den korreksjonen jeg snakket om allerede har intruffet, med bunn på 36.4 onsdags ettermiddag denne uken. Jeg konkluderer nok en gang med at den oppdaterte TA'en ikke var helt på jordet :-)

Det oppadgående momentet jeg snakket om var sterkere enn jeg selv hadde trodd og vi brøtt rett opp gjennom motstanden på 40.5 men falt tilbake igjen til der vi er nå hvor vi surfer på toppen av den tidligere trendkanalen. Jeg lar den stå for syns skyld. Oppdatert Chart: https://www.tradingview.com/x/byplMcZ4/

Teknisk sett befinner vi oss fortsatt i overkjøpt territorium men de grunnleggende forholdene er såpass sterke at jeg tror vi kan se bort fra dette en stund. Det er moderat motstand på 42 og sterk motstand på ca 45.5. Hvis vi får en endring i de grunnleggende forhold (ratene faller dramatisk) befinner det seg støtte ved 32.4.
Redigert 21.01.2021 kl 04:37

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.