IKT

30.11.2018 kl 15:30 1733

tiger: ja, de bør jobbe en god del. Er det Olav Thon som kun betaler 100k i styrelederhonorar? Det er jo svært lavt igjen da. Mens de som betaler mest på OSE er oppe i 5-6-7 millioner for syrelederjobben. Da kan vi begynne å snakke.
viking: ekstremt enig i det du skriver. Har selv jobbet med noen som ligger på 100 timer overtid i måneden, men har aldri tid og resultatene er middelmådige.
Det er ikke hvor mange timer som teller, men hva du gjør i de timene du er aktiv.

Synes kjøper/selgere ser bedre ut en på lenge nå. Vi har fått ut en god del aksjer fra småaksjonærer over på langsiktige hender. Litt hos meg, mye hos vår venn i Bergen og Holmen tar kaka. Jeg ville ikke funnet på å selge nå rett før den perfekte stormen går over i solskinn. Ja, jeg tror det kommer nytt innsidekjøp i dag med begrunnelse: 1. Volum over det vi har sett tidligere i uka. 2. Ujevnt antall i gårsdagens innsidekjøp. 3. Ingen NON som kjøper eller selger i dag som tidligere i uka. 4. Den lar jeg være for meg selv.
Opp med humøret vi sitter på et fantastisk selskap, med produkter som markedet vil ha. CUB synes å bre om seg på kort tid, og i det hele tatt komme inn i det danske markedet så raskt? BRAVO! Holdt selv på i to år der nede uten å få solgt så mye som en binders. Danskene kalles ikke Nordens-jøder uten grunn. Få norske selskaper har lykkes der. De spiser oss til frokost i forhandlinger. Svært krevende.
Redigert 30.11.2018 kl 15:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.