Farma

heilo888
01.12.2018 kl 20:28 3467

Ut fra det som allerede er uttalt fra ledelsen vil nok sjansen for et meget godt resultat være langt høyere enn 51%.
Men hvordan markedet forstår, tolker, og agerer på resultatene er ikke godt å si for der har vi sett så mye rart innen norsk biotek.

Mest sannsynlig tror jeg det vil komme sensasjonelt gode resultater, men at markedet vil trenge noen dager på å fordøye og forstå betydningen av resultatene på samme måte som det som skjedde med meldingen som kom i desember 2017.
Det betyr trolig, tror jeg, at den som er litt rask på labben kan gjøre et meget godt kjøp av aksjen før det brede markedet handler. For å være på den sikre siden er min personlige strategi å kjøpe mest nå i forkant av resultatene fra FimaVacc og noe raskt i etterkant av resultatslippet.
Redigert 01.12.2018 kl 20:33

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.