Farma

aborum
03.12.2018 kl 10:01 1940

Min opfattelse er, at biotek på OSE er omfattet af svær shorting, deling af insideinformation og andre interessante mekanismer, der ultimativt sender regningen videre til aktionærerne - det er meget sjældent, jeg har set varige positive kursændringer efter præsentation af endelige data som er tilfældet i NANO ved ASH (samme situation i de øvrige biotekselskaber på OSE). Som top 15 aktionær i TRVX har denne mekanisme ofte givet anledning til en vis form for frustraiton, men .. det er sådan spillet er, men al empiri viser, at de fleste vinder ved at sidde langsigtet og NANO skal sælges på en kurs langt over 400,00 (spekulativt, men det er min vurdering når man ser på selskabets adgang til markedet, selv i 3. linie).

Efter en række gode swing trades i NANO sad jeg med en GA på ca. 76,00 og beslutningen var at tage en fair profit og afvente. Som skrevet tidligere forventer jeg at tage en tungere position, når markedet falder til ro.

78,00 ligner en mulig vending i dagens handel .. Korsar, tid til indgang? :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.