Farma

Uredd no1
NANO 03.12.2018 kl 14:13 20737

Fremleggelsen fra Nano i dag er etter min mening ok. Ingen overraskelser. Heller ikke overraskende at markedet svarte med å midlertidig sende aksjen ned. Det er likevel positivt at det i skrivende stund er kjøpt aksjer for 95 mill i Nano.

Jeg har jo hele tiden hevdet at det var en feil strategi å bruke to forskjellige doseringer i paradigme. Disse to armene "stjeler" pasienter fra hverandre og fører til høyere kostnader, forsinkelse, mindre effektivitet , høyere arbeidspress og er for meg totalt uforståelig i forholdt til pasientene og eiernes beste. 15/40 skulle vært valgt med en gang, men det synes for meg at det gikk prestisje i å også utprøve 20/100.

Jeg håper at Herr Bravo og styret setter foten ned, kommuniserer med myndighetene og blir enige om å avslutte arm 4. Slik kommer man fortere til målet, man må få slutt på ørkenvandringen.

Jeg forventer også at jobbes i kulissene med en god promotering av Nano overfor BP. Man kan håpe på det, og at det i løpet av et års tid kan foreligge et oppkjøpstilbud. 300 kr pr aksje ville være en fair pris.

Mvh. Uredd No1
Redigert 03.12.2018 kl 14:14

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.