Finans

trader1988
03.12.2018 kl 23:16 1597

Short her og short der. Kun short det snakkes om her... Personlig har jeg innsett at b2holding blir en aksje jeg kommer til å sitte i med ett evighets perspektiv (enten de blir kjøpt opp eller blir en enda større aktør som betaler solide utbytter.) Fordi det er det som kommer til å skje. Har man litt lenger horisont en lengden på sin penis, så ser man jo at selskapet tjener penger i bøtter og spann q etter q, eventually må det komme i form av enorme utbytter eller høyere aksjekurs. Disse nivåer ser jeg på som en kjøpe mulighet, og jeg akkumulerer i denne kontinuerlig. A wise man once said "Investorer som klør etter å kjøpe og selge ofte, gjør sjelden suksess, ifølge Buffett. «Jeg liker å kjøpe når det går nedover, og jo mer det går ned, desto mer vil jeg kjøpe."

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.