Farma

m73102
03.12.2018 kl 23:50 6985

Londonmannen - jeg er enig i det du skriver. For å tjene penger på børs må en være "i forkant av markedet", dvs. vurdere og ta stilling til hva en kan forvente at kursen skal være i morgen, 1 uke, 1 måned mv. En av hovedgrunnene til at jeg har investert i PHO, er at markedet basert på dagens kurs har en forventning om lavere omsetning/overskudd enn dagens guiding (fra Q3 legger til grunn). Jeg mener i likhet med det du skriver at forutsetningene har endret seg ved at PHO nå, gjennom surveillance og refusjonsordningen, har fått tilgang til et mye større marked og at potensialet er mye større i dag sml med 2017 (men at det vil ta noe tid). Hva skulle tilsi at PHO skal komme med en lavere guiding for 2020 i feb 2019 enn de gjorde i 2017? Samtidig anser jeg nå risikoen for å være minimal (men det må dere selv vurdere).

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.