Farma

Jimmi
04.12.2018 kl 10:55 6335

FDA jobber for å få gode medisiner på markedet. Spesielt for mennesker som ikke har alternativer. Betalutin kan få innvilget AA ganske raskt nå etter ASH. Det vil være uetisk å ikke tilby denne medisinen til de som trenger den. Jeg forventer noen saftige meldinger fremover, og jeg skal ikke være en av de som står på utsiden den dagen dette kommer. Vi snakker om meldinger som kan løfte kursen 50-70% på en dag.
Personlig tror jeg Bravo melder om lukrativ partneravtale snart, han har gode kontakter den mannen. En slik avtale kan være verdt 4-5 mrd.
Nå når ASH er ferdig er det klart for innsidekjøp, det tror jeg kommer!
At kursen faller etter presentasjon av vanvittig gode postere på verdens største konferanse innen dette feltet, det er for meg uforståelig, men også en kjøpsmulighet for de som ikke er inne allerede.
Skal ikke store gnisten til for å løfte kursen ATH nå. Jeg har aldri vært tryggere på min investering enn nå. Dette blir stort folkens!

Jeg gleder meg til å høre Bravo i studio sammen med Einarsson snart. er det noen som har dato for når dette skulle være?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.