Farma

m73102
04.12.2018 kl 12:07 35

Innlegget er slettet
Rockpus - jeg står fortsatt inne for det jeg sa, nemlig at jeg tror mange hadde store forventninger til Q3 og en forbedret guiding (etter at PHO fikk tilgang til surveillance mv). Når det kunne virke som at den "nye" guidingen (som kun var en videreformidling av eksisterende) ikke innfridde forventningene, var det flere som solgte seg ut (i tillegg til at MW økte shorten). Jeg mener også i dag at det bør være gode forutsetninger for at den nye guidingen vil gi et økt salg i USA sml eksisterende guiding - MEN basert på dagens kurs vil en opprettholdelse av guidingen være en trigger, nettopp fordi markedet ved å verdsette PHO til litt over kr 600 mill (ekskl kontanter) ikke tar innover seg en omsetning på over kr 300 mill (og overskudd).

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.