Farma

m73102
04.12.2018 kl 13:36 6027

Jeg har kommet relativt sent inn i PHO - og var en av de som ikke hadde alt for store forventninger til Q3. Jeg mener fortsatt at Q3 var helt ok (men noe klønete presentert) - og at kursfallet var en sterk overreaksjon (hvorledes jeg har valgt å kjøpe en relativt stor post i PHO), samtidig som at jeg skjønner at det er lett å selge seg ut når en sitter på en stor urealisert gevinst og kursen begynner å falle. Dagens kurs gir i alle fall ingen grunn til å ha store forventninger til Q4 og ny guiding - og jeg mener at vil den nye guidingen gi uttrykk for samme omsetning i 2020 som dagens guiding, bør det være en stor trigger basert på dagens kurs. Dagens guiding forholder seg kun til TURBT - og det blir merkelig dersom den nye guidingen ikke tar innover seg surveillance (og refusjonsordningen fra 1. januar 2019) og at en bør se enda bedre utsikter. Det er uansett spennende å følge med - og det er ikke lenge til vi er i 2019...

Takk for gode innspill/spørsmål Rockpus - fortsett med det:)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.