Shipping

Fuhrmeister
04.12.2018 kl 13:58 10797

Siden dette er en OCY tråd, som er ett av selskapene under Aker paraplyen, vil det vel være naturlig å ta med Aker som en god utbytteaksje ? Ser den har en P/E på rundt 20 noe som er i overkant. Sett i den siste tids kursfall, tok jeg sjansen med en inngang på vel 490.
Et annet bet under paraplyen er Kværner, intet utbytte foreløpig, men prises svært hyggelig om dagen.
Kjøpte noen lodd her til rundt femmeren, ca 2015, som jeg nærmest glemte, og fikk en hyggelig overraskelse da den i mai 18 flagget ca kr 17. Solgte meg ned og la til flere egg i kurven; Akerbp, amsc, fro, gogl, mhg, kit, dnb fortsatt kvaer og som nevnt aker. I tillegg tok jeg inn to som jeg anser som ren gambling; gent og nel.
Så langt ser alt hyggelig ut, men på bakgrunn av en oljesmurt børs må en være forberedt på både opp
og nedturer.
Redigert 21.01.2021 kl 07:31

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.