Finans

cold
05.12.2018 kl 03:49 4316

Vi er i en korreksjon, det er bare å se på volatiliteten det. Opp 3% ene dagen og ned 3% den neste. Så har vi disse rentene gepard1 skriver så opplysende om. Det er forbundet med enorm risiko å sitte long med aksjer nå. Det er mulig å forsikre aksjene gjennom kjøp av puts, det får vi håpe de risikoperverse kjenner til. Det er sprøtt at noen får seg til å hausse aksjer for å lokke med seg naive inn i dødsstupet. Ta deres egne valg fremfor å dra med dere andre i fallet!

Har sikret meg short-aksjer og bare venter på det rette øyeblikket til å selge disse.. Fra før sitter jeg på mye US dollar som ble kjøpt til svært gunstig nivå. Disse forventer jeg vil skyte opp til 10 kr når panikken i flokken råder. Det er i nedgangstider man tjener raske penger. Å gå long tar veldig lang tid for å få særlig avkastning, en tid jeg ikke har. Den som ikke har forstått at vi er i et bear-marked forstår heller ikke det elementære knyttet til aksjemarkedet. Ta en titt på det tekniske, jeg bare sier det.
Redigert 05.12.2018 kl 03:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.