Finans

gepard1
05.12.2018 kl 09:12 3877

Hallo

Har kjoept fler pa topp. De siste var paa 937, saa det begynner aa jevne seg ut;-)) Ellers sitter jeg meget godt med stort overskuddi PCI Biotech, en aksje jeg anbefaler;-))

Saa krakker markedet tjener jeg penger paa bearderivatene, hvis ikke blir det storgevinst i PCI Biotech. De er foroevrig innvilget Pivotal fase II og fast track til markedet av FDA. Men er fortsatt ganske rimelig selv om dagens kurs ligger mange ganger over mitt snitt. Her har du en sjanse til aa begrense tapene dine naar boersen faller mer;-)) For her forventes gode nyheter i loepet av kort tid. Loep og kjoep;-))

Tipper boersene maa falle mye mer foer FED innser at de maa lansere QE4. Det er nok kun nye stimulipakker som kan sende boersene til nye hoeyder. For Uten, vil gjeldskrisen(e) ta ut sin rett..
Redigert 05.12.2018 kl 09:31

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.