Farma

gatfre
05.12.2018 kl 14:54 1635

Nano leverer og leverer gode resultater. Det er det viktigste for meg. Så kan jeg heller fortsette å snitte ned kursen. Markedet vill vel forstå etterhvert. Den lave kursen er en skam og vi skal langt opp. De store spiser de små. Tror nok BP skjønner mere enn analytikerne som tydeligvis kun ser på Mdor. Og hvis de kan regne (tydeligvis ikke) kommer denne til å gå opp. 23.11 2016 var kursen i 93. Hvor mange pasienter var innrullet da 6 stk? Risikoen var da veldig høy, noe den ikke er idag, men handles på 70 tallet. Kan bare ikke skjønne dette. Penger på gata slik jeg ser dette. BP er ikke dumme og ser at Mdor ikke har noe betydning i denne sammenheng som visse meglere kun ser etter. Kommer nok en partner avtale snart så vil de som sitter bli belønnet godt. Klarer ikke å finne noe negativt med NANO pr idag. Radium vil nok ta opp dette sammen med Bravo i neste podcast. Det blir medisin eller oppkjøp\partneravtale og kursen vil svinge. Men å dette 15-16% på gode data, bortsett fra 1 person som falt i fra gjorde at Mdor sank. De som kan regne vet jo at Mdor vil bedre seg over tid. Sitter klistra til masta som jeg alltid har gjort. Å selge på disse nivåer er helt uaktuelt selvsagt. Ut i fra handlemønsteret som jeg ser daglig er det mange som vil ha billige aksjer

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.