Farma

livsstil
17.12.2020 kl 10:08 4198

Det er bare trist å være Natto aksjonær om dagen, synd vi ikke får ta del det fine drivet som er i markedet om dagen. Men det er tyst fra ledelsen, nesten ikke likviditet i aksjen og kursen faller og faller. Det skal godt gjøres å misbruke et papir mer enn det som skjer med Natto aksjen om dagen. Vi kan godt krangle om hvem sin skyld dette er, men markedet har dessverre alltid rett og da får aksjen som (u)fortjent. Jeg tviler ikke på at Q4 blir bra og at 2020 blir et meget bra og lønnsomt år det er derfor dette blir ekstra frustrende. Ja, man kan godt si at kursen vil komme, for oss som har fulgt denne aksjen i mange år så har vi sagt det samme år etter år. Når vi nå virkelig har et økonomisk gjennombrudd så burde selskapet vært mye mer offensive. De kan hvis de vil, det fikk vi bekreftet når Kappa la inn bud. Da var det ikke måte på hvor de reagerte med positive meldinger, hvorfor er dette stoppet helt opp?
Sorry, men dette er ikke å bli klok av, bare irritert. Jeg har defintivt ikke mistet troen og har økt beholdningen med 70 000 aksjer, men jeg forventer nå at det tas grep fra ledelsen. Vi må kunne forvente at de snart presenter en strategi hvordan de skal drive selskapet videre. Inntil videre så får vi bare knabbe til oss billige aksjer fra aksjonærer som har mistet tålmodigheten.
Redigert 21.01.2021 kl 08:49

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.