Farma

gatfre
05.12.2018 kl 19:04 3010

Nano har fått nok juling nå. Tror vi skal opp i morgen, de fleste har solgt seg ut etter oppgangen mot ASH. Selv trodde jeg mange hadde solgt seg ut før ASH også, da jeg ikke helt så den hypen det var tidligere før konferanser denne gangen. Store volum før ASH selv om kursen ikke gikk så mye de siste dagene før ASH.
Støtte ved 68 (67,90) nå, men Nano har alltid kommet tilbake etter en sånn ubegrunnet nedgang (greit at mange har kjøpt seg inn før ASH og solgt med fortjeneste) De fleste kortsiktige som skekulerte i det er nok ute nå, samt de nervøse som alltid kommer til å selge på frykt

Tror det kommer flere gode nyheter før flere her tror, 12 des er det Healthcare i Oslo, så kanskje noen analytikere blir litt mere opplyste. Bravo skal stille i Radium podkasten samme dag. Dette har gitt en del a-ha opplevelser for misstolkning av data tidligere. Selskapet har aldri vært bedre posisjonert nå og som Bravo kommenterte på Q3 så skjønner ikke markedet verdien av Betalutin. (Det er det IKKE mange som sier som sier på Q presentasjonene) Bravo er en dyktig og riktig mann for NANO med slagkraft og tyngde. Ikke minst har han kontakt nettverket som kreves. Syntes han og Lisa har vært imponerende så langt

Husker Roy Larsen i 2016 også da kursen lå over 90 kr at markedet ikke forstår Betalutin og kursen burde da vært i minst 200 kr i følge hans utsagn. Og det var den gangen. Nå har det gått 2 år og risikoen slik jeg ser det lik 0. Vi har den BESTE medisinen (må bare påpeke at dataene som akkurat grusa kursen, bekrefter dette), den enkleste metoden, gigantisk marked, ikke minst sikkerhetsprofilen, ingen konkurenter som kan måle seg med NANO. Husk også at dette er data fra gamle pasienter som har allerede vært igjennom tunge behandlinger.
Ikke ofte jeg skriver her, har fulgt selskapet tett, har driti meg ut på børs tidligere med CRU og giring. Etter å ha vært opptatt av aksjemarkedet i 20 år lærer man etterhvert av sine feil. Drev mye med daglig trading med høy gearing tidligere. Gikk vel i 0 etter å ha betalt rentene hver mnd, men meglere har jeg ingen tiltro til. Ga han en sjanse en gang, men han tapte jo på alle anbefallinger. Ergo stoler mere på mine egne erfaringer, langsiktighet og forståelse av selskapet. Farma er vanskelig men tallene lyver ikke :)

Hadde vært spennende å notere NANO i på børs i USA i tillegg til Norge. OSE dilter jo etter USA :-)

Ønsker alle flinke skribenter her inne en god kveld og mørke grønne piler på Nano i morgen etter ett totalt meningsløst ras :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.