Offshore

Hvalross
18.12.2020 kl 14:41 1369

Takk! Morro det. Men som de sier: De dummeste bønda får de største potetene. Om jeg bare hadde skjønt hva som menes!?

Riktig spennende tid å være oljebull. Når man får en kunstig politisk styrt og planlagt dipp i bunnen av en supersyklus ligger jo alt til rette for en smash opp av episke proposjoner. Bare å selge det man måtte ha av fond og dra ut gulljekselen om så. Vurdere til og med å selge aker bp selv om den jamnt tikker opp. Nå er det små oppbankede oljerelaterte aksjer som skal melkes. I andre enden av syklusen vil man kunne se Teslaverdsettelse på enkelte av de. Da er mange blitt rike. Eneste sørgelige er at jeg kun har et par hundre tusen å spille for (230k inkludert gevinsten på 75k som i sin helhet er hentet siste par mnd, hoppet inn i markedet i vår). Hadde jeg fått lånt et par titalls millioner kunne jeg vært ferdig med å jobbe på nyåret. Så 40% i lunsjen er nok vel optimistisk, men om det noen gang er en tid og en sektor ...
Redigert 21.01.2021 kl 08:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.