Sport og spill

Hammers
21.12.2020 kl 23:46 5813

Ny spennende kamp i dag - borte mot Chelsea........som for tiden ledes av en av våre egne bedre spillere, Frank Lampard!
Han som i sin tid ble solgt som ung stjerne av økonomiske årsaker.

Jeg gidder ikke å brodere men tar fakta;
- Begge lag hadde sine perioder i en tidvis frisk forestilling i OK tempo.
- Helheten var jevn. Chelsea hadde oss i tauene i starten, og vi hadde dem i tauene i senere perioder!
- Vi hadde kollaps i forsvaret ved 3 ulike tilfeller. Utrolige mål mot. Da ble det 0-3 i sekken.

- Vi hadde en rekke halvsjanser, men Haller er og blir for tung som midtspiss.
- Ikke EN avslutning på mål hadde vi, en rekke uvanlige feilpasninger og som sagt 3 kjempetabber der bak!
- NEI, dette var IKKE en 3-0 kamp til Chelsea, men det ble resultatet på deres hjemmebane!
- Vi ligger nå som nr 10, men det er heltett oppover på tabellen!

Det man kan trøste seg med er:
- Den DYPT SAVNEDE Antonio er trolig og forhåpentligvis tilbake som midtspiss hjemme mot Brighton 3. juledag!
- SUMO kåret Hallers' kjempescoring mot CP i forrige runde som månedens beste; https://www.youtube.com/watch?v=rmScgNmu-to
- Se og lær.......!
- Selv kastet jeg meg tilbake i godstolen - kikket mot "himmelen" og brølte med armene i været!
- Jeg hadde nettopp sett et mirakel......🤭!

Hilsen Hammers........fortsatt med drakten på - for dette var bra saker til tross for 0-3.
Ja bra, bortsett fra kollapsene der bak og et tannløst angrep. Chelsea spilte forresten bedre enn jeg hadde trodd at de ville gjøre!
Redigert 21.01.2021 kl 04:53

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.