IKT

tunktee
07.12.2018 kl 01:37 1416

Trodde ikkje du var så negativt anlagt HitIT!
For egen del har jeg blitt mettet på den negative vinklingen på mye og mangt om og rundt Strongpoint og kursen siste tiden.
Jeg trives godt med å være aksjonær og føler meg særdeles trygg i den posisjonen. Dessverre blir den gleden ofte litt redusert når jeg leser her. Må innrømme at jeg blir farget av andres meninger, til tross for at det ikke har endret min i denne sammenheng.

Sånn, da var det sagt, og det er noe av grunnen til at jeg har deltatt lite i det siste. Den andre er at jeg har stresset som pokker for å rekke å forlate Norge før våren kommer, og det ikke lenger er nødvendig å dra. Har sagt til noen som jeg prater med på e-post at jeg skulle komme sterkere tilbake når roen senket seg.
Klokken fem i morges (lokal tid) var jeg altså i Bogota og drakk øl. Det høres kanskje snodig ut, men for meg er dette helt normalt. ???
Nå har jeg flydd i 26 timer, drukket øl i 36 timer og sovet i 2 av de. På tide å legge seg. Er p.t. 4 timer bak dere. Hvor er jeg?

Der har vært en og annen ting som kunne vært sagt på andre måter her i det siste. En av dem er debatter om negativ eller positiv utvikling i selskapet vårt. Uansett hvilket synspunkt man har på det, er det naturlig å argumentere utfra tallene som vi alle har tilgang til, fremfor å bare kaste rundt seg med påstander. (Ikke ta deg nær Collin, sier bare det jeg mener ;)

Ambisjonen er å produsere et seriøst/utdypende innlegg før jul. Forstår at mange ikkje gidder å lese slike, men håper noen liker detaljer.
Ha en fin dag når dere våkner (og natt til zombiene....)

Edit: Må legge til noen som forbauset meg veldig. Det var sykt kalt i Bogota, fikk frosten tilbake i kroppen etter 20 minutter shuttelbuss. Var kanskje 12 grader.
Vet at byen ligger høyt, men den er for det svarte i tropene. Ble nesten like negativ som de værste Strongerne.
Redigert 07.12.2018 kl 01:53

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.