Farma

Oregon
07.12.2018 kl 09:45 2377

Jeg sitter fortsatt med alle mine aksjer fordi jeg tror det blir et oppkjøp her. Endocyte som er ( var) et veldig likt selskap til NANO og som bruker samme virkestoff Lutetium-177 med angrepspunkt via et PSMA antigen ( NANO har også Lutetium-177, men med patentert CD37 antigen som angrepspunkt).
Oppkjøpet Novartis gjorde (18. november 2018) av Endocyte på 2,1 milliarder dollar tilsvarer kr. 350,- for NANO aksjen og dette er veldig sammenlignbart siden både NANO og Endocyte er så like selskap innen radioimmunologi og med samme teknologi.
Endocyte er (var) kommet litt lenger enn NANO i det kliniske forløp med gode resultater innenfor prostatabehandling ( PSMA antigen står for Prostata-specific membrane antigen) tilsvarende NANO med CD 37 antigen innen blodkreft.
Ut fra situasjonen i dag vil jeg påstå at NANO ved oppkjøp ville ligge på rundt kr 250- 300,- pr. aksje, men med treff for Archer og videre Humalutin (som har betydelig potensiale for oppkjøpere og også samarbeidet med Orano Med selskapet (med bruk av Pb i stedet for Lu dvs. 212Pb-NNV003 for the treatment of CD37 positive B-cell chronic lymphocytic leukemia) så vil oppkjøpere se også videre potensiale for utvikling og inntjening noe som fort kan resultere i bud over det Endocyte opplevde.
Redigert 07.12.2018 kl 09:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.