Grønne aksjer

Hammers
22.12.2020 kl 22:03 6356

Lenge siden jeg har skrevet om TA, men oppdaterer i dag etter at spennende signaler har kommet!
https://www.tradingview.com/x/yULhpzUv/ (Klikk e/åpning og chartet forstørres).

I chartet kan man se TO store brudd;
1. Det i slutten av august - som jeg varslet om. Kursen steg deretter ca 110% ila "no time" - før rekyl på stadig lavere volum.
2. Nå i desember en helt tilsvarende formasjon (se markerte sirkler).
a. I går en rekyl, før kursen i dag fortsatte til værs.
b. I det korte bildet taler ALT for at vi ganske raskt skal mot ATH rundt kr 42. Det utgjør ca 32% stigning fra den første bobla.

Ser man litt STØRRE på bildet - og samtidig tenker på de fundamentale nyhetene som allerede ER børsmeldt og VIL komme i januar -
ja da begynner dette VIRKELIG å bli spennende. Fordi; Ved brudd på 42 gis et KNALLSTERKT kjøpssignal fra en GEDIGEN underliggende formasjon!

Vi snakker i så fall om en en så stor høyde OVER min store PC-skjerm at alle aksjonærene plutselig befinner seg et godt stykke inne
på den West Ham drakta 🤭 som henger bakom!
OG; dess høyere man kommer i et logaritmisk chart - dess raskere/tettere kommer kronebeløpene stormende mot en!

Som jeg tidligere har sagt; Man kan selvsagt justere egen beholdning ved å selge noe ved følt uro, men sitt uansett med aksjer.
Går det som jeg antyder snakker vi om HØYE kursnivåer på sikt!
Dette KAN tyde på at nyheten i jan er ENORM - og at det ligger enda mer snadder i løypa!

Hilsen Hammers.........med jevnlig oppdateringer, men IKKE fra dag til dag! Kun når jeg føler for det!
Redigert 21.01.2021 kl 08:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.