IKT

Vintertid
07.12.2018 kl 14:28 1470

Beklager, men jeg er ikke kjent med Asle eller andre for den sags skyld, jeg har aldri skrevet på noe sosiale medier tidligere og dette her skyldes kun et ufrivillig sykeopphold, har ikke FB, Twitter eller annet. Og kun jobbet innen O&G bransjen, dvs. en ensporet gamling, men har deltatt som invitert gjest, som vert i-fm CMD’er, samt reelle emisjoner, DD’er, og etterfølgende integrasjon mellom selskaper etc etc. gjennom årene.
Nå som jeg har tid pga. sykdom, fått trålet litt gjennom diverse fora ser jeg at noen er veldig flinke, men dessverre er der også mange som bruker og spilder folks tid med intetsigende innlegg.
Vedr. GIG,
Hvis gimmicken er at HR skal fantaseres opp som en kjempe løsning for existing shareholders i-fm disse treasure shares og generelt, well well. Da kunne man ha spart tiden med å hausse opp alt omkring Sverige.

Virker til en del fortsatt har stål tro på GIG og ganske så hårdnakket skjeller ut alle (virker så) som mener noe annet, dvs at selskapets verdi er ikke 2 (som pr. dd.) men 6-8 milliarder i rell verdi, realitetene og forventingene spriker en del her.

Jeg kan gjerne være inkompetent, patetisk, busted og dusted or what ever, men håper vitterlig ikke noen dauer av dette her.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.